پرواز را به خاطر بسپار

چیزی بلد نیستم بگم تا تو رو دلداری بدم خدا به موقع می رسه فقط به این معتقدم . من یک روح فقیرم

پرواز را به خاطر بسپار

چیزی بلد نیستم بگم تا تو رو دلداری بدم خدا به موقع می رسه فقط به این معتقدم . من یک روح فقیرم

این روز های من

حس می کنم افتادم گوشه رینگ همین طور   ضربه پشت ضربه هنوز از گیجی ضربه قبلی بیرون نیومدم که دوباره یک ضربه دیگه  همین روزهاست که ناک اوت بشم اخه بی انصاف منو یه نگاه کن چی فکر کردی بابا منم آدمم سنگ که نیستم  اون چیزی که می خواستی ازم بسازی همین روزها فرو می ریزه ضربه ها منو محکمتر قوی تر سختتر نمی کنه ضربه ها میاد ولی من دیگه طاقت ندارم

خلاصه یه راهی نشانه ای چیزی  نشونم بده بگمونم عمر من قد نمیده تا به لحظه سرنوشت برسم



گاهی گمان نمی کنی ولی می شود،

 گاهی نمی شود، نمی شود که نمی شود؛

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،

 گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود؛

گاهی گدای گدای گدایی و بخت نیست،

گاهی تمام شهر گدای تو می شود...


 دکتر علی شریعتی

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر آبی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.butterfly-escape.persianblog.ir

امان از این ضربه هااااااااااا

چطوری؟

با مقاله عاشورایی در خدمت شماییم

سلام ممنون سر زدی خیلی وفته وبلاگ سر نزدم شرمنده همین روزها میام اون ورا

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام.
تا اونجا که میدونم نه.کارواش بخار نیس تو شیراز.یعنی 90 درصد احتمال میدم که اصلا نباشه.چون چنتا کارواش معروف بیشتر نداریم اینا هم هیچکدمشون بخار و اینا ندارن.همشون از همین تفنگا هس که آب با فشار میزنه بیرون.
فکر خوبیه ولی فک کنم گرون باشه دسگاهاش.من که کافی نت داشتم دقیقا چنتا مفازه پایین تر داشت کارواش اتوماتیک میزد.از تهران اومده بودن داشتن نصب میکردن.یه گاراژ کوچیکی بود دو تا در داشت ماشین از این در میومد تو از این قرقره بزرگا که میچرخه تو فیلما نشون میدن بود میچرخید ماشینو میشست از اون در میرفت بیرون.بعد همین مهندسه از نهران اومده بود چن بار اومد مغازه من اینترنت استفاده کنه و ایناااا میگفت حدود 500 ملیون تومنه :|
البته اون موقه هنوز راه نیفتاده بود دیگه من بسم رفتم . حالا یه چن وختیه افتتاح شده.

سلام
ممنون از کمکت ولی هست تو شهرتون
قیمت بین 10 تا 12 میلیون هست
فعلا در حال تحقیقم
مرسی

نیلوفر آبی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.butterfly-escape.persianblog.ir

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود؛

با فصل عافیت واژه ها منتظرتممممممممم

آزاده یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://dibache.blogsky

امیدوارم سال جدید سالی سرشار از موفقیت باشه
بهترینها واسه همه

آزاده چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://dibache.blogsky

جالب بود

محسن از دنیای دوست داشتی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ق.ظ

عه یه پستت پاک کردی؟ چن روز پیش تو گودر دیدم هنوزم هسش ولی تو وبلاگ نیس.حالا این چن روز که میگم فک کنم حدود 10-15 روزی باشه ها.
lخوب من هیچ نظریه ای رو قبول ندارم! نظریه ادیان آسمانی و خدا و گل بازیشو و فوت کردنشو و اینا که کلا منتفیه.
نظریه تکامل هم که تا اونجایی که من دربارش میدونم با عقل جور در نمیاد.اگه آدم میمون بوده شده آدم چرا بقیه میمونا نشدن؟ اگه زرافه گردنش دراز بوده طی سالیان برای غذا خوردن دراز شده چرا تو همون حالت دراز مونده دیگه نصبت به زمان تکامل پیدا نکرده؟
تو این 100 سال اخیر انسان تغیراتی به وجود آورد تو دنیا که تو هزار سال قبلش بی سابقه بوده پس چرا این تاثیرات انسانی چرخه تکاملو تغیر نداد؟ منطقا وختی یه سیستمی داره یواش یواش تغیر میکنه اگر یه قسمتش شدیدا و با سرعت خیلی زیادی عوض بشه کل سیستم باید با مشکل مواجه بشه که نشده!
تاثیر موجودات فضاییم که دوباره خودش میشه یه سووال دیگه.همی حالا نمتونیم بگیم خودمون از کجا اومدیم و کجا میریم اوطوری باید برای فضاییا هم جواب پیدا کنیم که اونا از کجا اومدن
من دیگه هیچی نمیدونم واقعن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد